Powered By Blogger

poniedziałek, 24 lipca 2017

Book morning!


Długo się zastanawiałam czy taki blog ma powstać. Jest całkiem dużo blogów o książkach, a mój nie będzie wyjątkowy. Może nawet zabraknie mi czasu na jego prowadzenie? Ale na razie mam wakacje więc czasu jest sporo. Będę się martwić jak we wrześniu (a nawet z końcem sierpnia), gdy wrócę do pracy. Dziwi Was dlaczego we wrześniu? Nie, nie jestem uczennicą szkoły podstawowej, gimnazjum ani liceum. Los jednak zdecydował, że pracuję w szkolnej bibliotece. Może w szkolnej nie planowałam, ale praca z książkami jest spełnieniem moich marzeń i daje dużo satysfakcji :)


Moją pasją są książki. Kocham czytać. Czytam różne książki od fantasy przez kryminały po biografie. Zaczytuję się zarówno w powieści dla dorosłych jak i w literaturze dla młodzieży. Gdy byłam mała bałam się, że przeczytam wszystkie książki z osiedlowej biblioteki, i już nie będę miała co czytać. Dzisiaj obawiam się, że nie starczy mi czasu, żeby przeczytać wszystkie te książki, które bym chciała. Każdą wolną chwilę poświęcam na czytanie. Uważam, że dzień bez przeczytania choć jednej strony książki, to dzień stracony.
Będę tutaj zamieszczać moje zdanie na temat przeczytanych przeze mnie książek. Może ktoś postanowi sięgnąć po pokazane tutaj pozycje? A może ktoś będzie miał zupełnie inne spojrzenie na tę samą książkę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tutaj jesteś!
Zostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę.
Podziel się swoją opinią :)