Powered By Blogger

poniedziałek, 25 czerwca 2018

A ja żem jej powiedziała

Tytuł: A ja żem jej powiedziała 
Autor: Katarzyna Nosowska  
Wydawnictwo: Wielka Litera  
Ilość stron: 208 
 Ocena: 10/10

 Kataryna Nosowska jest jedną z moim ulubionych artystek. Niejednokrotnie byłam na koncertach zespołu Hey i zawsze zaskakiwała mnie postawa wokalistki. W wykonywanych przez siebie utworach była dzika, pełna energii, pewności siebie, a po piosence lekko przestraszonym głosem dziękowała za otrzymane owacje, tak jakby nie była pewna swoich zdolności. A ma kawał potężnego głosu i niewyczerpane pomysły na teksty piosenek.

Napisana przez nią książka jest zbiorem prawd życiowych, jakie nosiła przez całe życie na swoich barkach, a które nie zawsze wskazywały jej właściwą drogę. Czasami przez nie błądziła i teraz rozlicza się ze swoją przeszłością. Z dużą dozą humoru, niekiedy czarnego, piosenkarka dzieli się z nami swoimi spostrzeżeniami i refleksjami na temat otaczającego nas świata. Sarkazm aż wylewa się ze stron tej pozycji. 

Cenię Katarzynę Nosowską za jej dystans do samej siebie oraz do otaczającego ją świata. Jestem zauroczona jej elokwencją i mądrym spojrzeniem na świat, a także pokochałam jej upiększające tutoriale oraz prześmiewcze złote rady które zamieszcza na swoim koncie na instagramie. 
 
Ja przeczytałam książkę w wersji ebooka, ale o wiele ciekawszym doświadczeniem może być zakup audiobooka, bo czyta go sama Katarzyna Nosowska! Taka niespodzianka dla fanów Hey’a :)

4 komentarze:

  1. Trochę już o tej książce słyszałam i myślę, że ją przeczytam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam nigdy o tej książce, ale spodobał mi się zabieg czytania audiobooka przez samą autorkę - super sprawa. :)

    Obserwuję i pozdrawiam!
    NaD okładkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Hey" nie słucham, nie jestem więc fanką. I może dlatego dość sceptycznie podchodzę do książki. Mimo wszystkich zachwytów, nie ciekawi mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie spotkałam się z tym tytułem:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tutaj jesteś!
Zostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę.
Podziel się swoją opinią :)